یک فرد قرآنی باید در بسیاری از زمینه ها الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 203
نویسنده : علی

 

در این مراسم  امیر دریادار آزاد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)  به اهمیت قرآن در زندگی  اشاره کرد و گفت:. باید قرآن را حفظ و تلاوت کنیم اما عمل به آن مهم تر است، با عمل به قرآن علم ما به یک علم متحول کننده تبدیل می شود. تا میتوانید با قرآن مانوس باشید و با آن ارتباط برقرار کنید وفراگیری مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن، تعالی انسان در همه ابعاد زندگی را به دنبال دارد.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افزود: توسعه فرهنگ قرآنی امری ضروری است و این مهم با توجه به هجمه های مختلف دشمنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و یک فرد قرآنی باید در بسیاری از زمینه ها الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد.

در ادامه این اختتامیه حجت الاسلام حیدری  به تشریح این طرح پرداخت و گفت : طرح تابستانی رحله که طرح ملی در سطح کشور است که حافظان در طی دو ماه باید 4 جز از قرآن کریم را حفظ کنند و الحمدالله منطقه یکم امامت نداجا تنها یگانی در کل نیروهای مسلح است که برای دومین سال پیاپی به همت  فرمانده منطقه یکم توانسته است با  تعداد 23 نفر این طرح را اجرایی و  برگزار کند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه یکم گفت: یکی از تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری برای جامعه قرآنی موضوع تربیت حافظان قرآن است که عقیدتی سیاسی و فرمانده منطقه یکم نداجا  در راستای اهداف دینی ،فرهنگی و قرآنی ، در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های قرآنی می کند که دورنما و برنامه های 5 سال آینده این منطقه،تربیت صد حافظ قرآنی است.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: